Skontaktuj się z nami    

  Logowanie klienta   

  Logowanie pracownika  | 

 

 

Rozwiązania inwentaryzacyjne

 

 

Strona główna > Polski >


Dostępność na półce

Zapytania handlowe


Żeby poznać nasze rozwiązania inwentaryzacyjne dla handlu detalicznego i innych sektorów, zadzwoń:

+44 1279 775600

Dane kontaktowe
   Orridge


Wyślij email do Orridge
 


Sprzedawca detaliczny może oferować znakomity asortyment produktów po właściwej cenie i mieć lojalnych klientów chętnych do ich zakupu. Łańcuch dostaw wydaje się efektywny, do sklepów trafiają właściwe produkty. Wszystkie te pozytywne czynniki mogą nie mieć żadnego znaczenia, jeśli produkty nie trafią na salę sprzedaży, co w rzeczywistości zdarza się dużo częściej, niż sądzimy. Orridge uważa, że przeprowadzając bezstronną ocenę dostępności produktów na półkach zapewnia swoim klientom być może najważniejsze dane, jakie można zapewnić sprzedawcy detalicznemu.

Usługa oceny dostępności na półkach

Żeby wyniki oceny były autentyczne, zaleca się przeprowadzenie jej bez zapowiedzi. Orridge uzgadnia z klientem założenia oceny, żeby upewnić się, że usługa jest dostosowana do specyficznych potrzeb sprzedawcy. Klient może być zainteresowany dostępnością na półkach wszystkich produktów lub, częściej, prosi Orridge o skoncentrowanie się na konkretnej linii produktów. Celem tej usługi jest przede wszystkim dostarczenie informacji, ale można również podjąć na miejscu natychmiastowe działania w celu rozwiązania stwierdzonych problemów.

Korzyści z usługi

Pierwszą oczywistą korzyścią usługi oceny dostępności produktów na półkach są dostarczone informacje. Czy klient ma problem w tym względzie? Jeśli tak, można przeprowadzić kolejne działania, żeby zmierzyć wpływ czynności podjętych w celu rozwiązania problemu. Inne zalety to:

  • Poprawa zadowolenia klientów.
  • Poprawa sprzedaży.
  • Identyfikacja sklepów, w których występują problemy w zakresie zarządzania zapasami.
  • Zwiększenie świadomości sklepów, że jest to ważny problem, na którym należy się skoncentrować.

Jak to działa?

Początkowo Orridge ocenia małą grupę sklepów. Wystarczy do tego pojedynczy pracownik albo niewielki zespół, dzięki czemu ocena jest bardzo opłacalna. Przeprowadzane są następujące czynności z wykorzystaniem ręcznych skanerów:

  • Skanowanie wszystkich produktów widocznych na sali sprzedaży.
  • Skanowanie wszystkich etykiet na krawędziach półek, na których brakuje produktów, w celu sporządzenia odrębnego raportu.
  • Określenie, czy niedostępne produkty znajdują się w magazynie.
  • Określenie, czy „niedostępne“ produkty nie są ukryte na sali sprzedaży.
  • Poinformowanie kierownictwa sklepu o poczynionych obserwacjach i doradzenie natychmiastowych działań, które można podjąć w celu poprawy dostępności produktów.

Pakiet oprogramowania raportującego jest indywidualnie przygotowywany przez zespół programistów Orridge w celu umożliwienia klientowi określenia, czy problem występuje na taką skalę, że wymaga rozwiązania, a jeżeli tak, to na jakich obszarach skoncentrować wysiłki.

Kontrola i działanie

Po wypróbowaniu przez sprzedawcę detalicznego nowej usługi Orridge sugeruje spotkanie kontrolne w celu ustalenia, czy usługa spełniła zakładany cel, gdyż niektóre organizacje odnoszą z oceny większą korzyść niż inne. Przyczyny problemów z dostępnością towarów na półkach mogą być liczne, ale współpraca z Orridge umożliwia ukierunkowanie działań zaradczych w taki sposób, aby skutecznie je rozwiązać.


 

 
   

©1846-2010 Orridge & Co. Wszystkie prawa zastrzeżone | Logowanie klienta | Logowanie pracownika | Wyłączenie odpowiedzialności | Mapa witryny | Inwentaryzacja w handlu detalicznym

Belgium Czech Germany United Kingdom Spain France Italy Netherlands Poland