KOOPERACJA

Zapytaliśmy ich kierownika projektu ds. zmian detalicznych, dostaw i wdrożeń o opinię na temat naszych usług.

„Zespół Orridge jest w stanie zmobilizować swoich audytorów, aby zapewnić dobór docelowej próby i świadczenie usług na najwyższym poziomie. Współpracując z nami i naszymi dostawcami, udało im się zaprojektować i wdrożyć solidną funkcję audytu w ramach czasowych naszego projektu i móc ewoluować wraz ze zmianą naszych wymagań. Dostarczone przez nich dane z audytu zapewniają nam kompleksowy i wnikliwy obraz dokładności dostaw i pozwalają nam skoncentrować naszą energię na rozwiązywaniu problemów związanych z pierwotną przyczyną. Orridge cały czas się z nami kontaktuje i jest w stanie szybko i skutecznie reagować na wyzwania”.

W momencie, gdy wyznaczone dostawy dotrą do sklepu, zespół Orridge zbierze informacje o dostawie od kierowcy i prześle je na naszą zastrzeżoną platformę „Genius”. Elastyczność naszego systemu Genius umożliwiła nam opracowanie specjalnego programu dla spółdzielni, który uwzględnia kontrole dostaw i zapewnia im dane potrzebne do zarządzania kompleksowym procesem „GreenLaning”.

Po przesłaniu szczegółów dostawy od dostawcy przeprowadzamy audyt dostaw fizycznych i sporządzamy raport porównawczy. Wszelkie dostawy krótkie lub nadmierne są zatwierdzane przez kierowcę dostawcy i po uzgodnieniu podpisywane do akceptacji. Przechwycone przez nas dane są wysyłane z powrotem do spółdzielni w celu dalszej analizy i podjęcia działań.

Nasi audytorzy bardzo ciężko pracują, aby mieć pewność, że kierowca dostawy nie będzie obecny dłużej, niż jest to konieczne, a ponieważ audytujemy dostawy tylko w reprezentatywnej próbie sklepów, większość kierowców danego dnia może po prostu wyjść i odjechać.

Korzyści:

  • Umożliwia sklepom skupienie się na kluczowych zadaniach stojących przed klientem
  • Audyty przeprowadzane przez niezależnych ekspertów Audytorów
  • Minimalny wpływ na działalność sklepu lub dostawcy
  • Natychmiastowa informacja zwrotna na temat wyników audytu, pozwalająca na podjęcie działań tam, gdzie to możliwe
  • Większy nacisk na dokładność dostawców
  • Szybkie i skuteczne kanały komunikacji pomiędzy audytorami, The Co-op i ich dostawcami

Nasza rola

Orridge współpracuje z The Co-op od wielu lat, świadcząc usługi inwentaryzacji w całej sieci sklepów. To właśnie ta długoletnia współpraca skłoniła firmę The Coop do nawiązania współpracy z zespołem ds. łańcucha dostaw Orridge, aby pomóc im we wdrożeniu programu „Ekologicznego ruchu”.

Spółdzielnia zdała sobie sprawę, że sklepy zajmowały dużo czasu i wysiłku podczas sprawdzania dostaw od dostawców, którzy dostarczali produkty bezpośrednio do sklepów. Koncepcja Green-Laning została wprowadzona, aby wyeliminować to zadanie, ale wraz z niewielkim niezależnym audytem dostaw tych dostawców, aby zapewnić ich, że dokładność dostaw od dostawców nie ulegnie pogorszeniu.