Stała obsługa klienta

Naszym wspólnym celem w każdym przedsiębiorstwie Orridge jest ustanowienie trwałych i korzystnych relacji z klientami. Zdobycie i utrzymanie zaufania naszych klientów ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu. Jesteśmy dumni, że nawiązaliśmy długoterminowe relacje robocze, które stawiają potrzeby klientów ponad wszystko.

01
 

Rozumiesz

Naszym pierwszym zadaniem jest zrozumienie Twoich priorytetów poprzez uważną i szczegółową eksplorację oraz konsultacje.

Odpowiednie procedury inwentaryzacji są opracowywane zgodnie z Twoimi specyfikacjami, biorąc pod uwagę nasze ogromne doświadczenie przy ustalaniu najlepszego sposobu jej dostarczenia.

Łączymy nasz zespół programistów IT z Twoimi interesariuszami, tworząc dostosowany do indywidualnych potrzeb system operacyjny do inwentaryzacji i wnikliwe raportowanie zarządcze, aby jak najlepiej służyć Twoim sklepom i interesariuszom z centrali.

Rozumiesz

Ścisła współpraca z Tobą w celu omówienia i zrozumienia Twoich indywidualnych potrzeb.

02
 

Przygotować

Od pierwszego dnia przydzielamy Ci dedykowanego kierownika projektu, dzięki czemu wszystko, co robimy, jest idealnie dopasowane do Twoich potrzeb.

Zespół operacyjny jest zaangażowany w rozwój Twojego konta i ma wpływ na etapie przygotowawczym. Twój wkład jest mile widziany i ceniony na każdym etapie naszego partnerstwa.

Wizyty w witrynie są dostosowywane do Twoich potrzeb, aby zapewnić spełnienie indywidualnych specjalizacji Twoich sklepów. Orientacyjna cena jest podana w oparciu o szacunki wydajności.

Przygotować

Podjęcie wczesnych kroków, aby upewnić się, że wszystko jest gotowe, zanim zaczniemy razem pracować.

03
 

Nauka

Liczenie prób organizowane jest w celu zapewnienia:

  •  Usługę można zademonstrować i udoskonalić na podstawie prac wstępnych.
  • Projekcje produktywności można przekształcić z teorii w rzeczywistość.
  • Realistyczna cena jest obliczana na podstawie kosztów związanych ze świadczeniem usługi w sposób zrównoważony.

Nauka

Praca próbna weryfikuje założenia i udoskonala usługę.

04
 

Wdrożenie

Nasz ustalony model cenowy jest przejrzysty i konkurencyjny – gwarantujemy, że nie ma ukrytych kosztów.

Współpracujemy z Tobą w celu ustalenia harmonogramu pracy odpowiadającego Twoim potrzebom biznesowym, prowadząc pracę w godzinach, które powodują minimalne zakłócenia.
Aby zagwarantować doskonałość usług, sformalizowano umowę dotyczącą poziomu usług (SLA).

Wdrożenie

Wdrażanie naszych zoptymalizowanych usług w praktyce w sposób odpowiedni dla Twojej firmy.

05
 

Przekazać

Zostanie Ci przydzielony odpowiedni opiekun klienta i Twoje konto zostanie wyłączone z zarządzania projektami.

Raporty dotyczące kluczowych wskaźników wydajności są często przeglądane na etapach wdrażania, co zapewnia dotrzymanie umowy SLA.

Przekazać

Współpraca z dedykowanym opiekunem klienta i odejście od etapu konfiguracji.

06
 

Ewoluować

Gdy nasza współpraca z Tobą będzie wyraźnie stabilna i konsekwentna, będziemy współpracować, aby stale ulepszać nasze usługi. Wprowadzamy sposoby na poprawę doświadczenia sklepu, uznając, że punkt dostawy jest najważniejszy. Opracowujemy coraz bardziej wnikliwą sprawozdawczość zarządczą, dzięki czemu gromadzone przez nas dane idą dalej. Poprawia się dostępność zapasów, wzrasta sprzedaż, wzrasta zadowolenie i lojalność klientów.

Nasze zespoły inwentaryzacyjne stają się bardziej opłacalne, współpracując harmonijnie z zespołami Twojego sklepu, a usługa dostosowuje się, aby odzwierciedlić te korzyści.

Ewoluować

Dostosowywanie naszych usług w miarę upływu czasu, aby zapewnić ciągłe doskonalenie w całym łańcuchu dostaw.

NASI KLIENCI

Zobacz naszą pracę w praktyce – Orridge może pochwalić się wyraźnym doświadczeniem
sukces w różnych brytyjskich firmach.

Skontaktuj Się z Nami