CASE STUDY
Brytyjska Fundacja Serca
Sektor rynku : Detaliczny
Brytyjska Fundacja Serca (BHF) otworzył swój pierwszy sklep w 1987 roku i obecnie jest największym charytatywnym sprzedawcą detalicznym w Wielkiej Brytanii, posiadającym ponad 680 sklepów i sklepów w całym kraju.
Dlaczego BHF potrzebował pomocy Orridge’a?
Aby zmniejszyć presję na nasze sklepy, sklepy i zespoły terenowe, umożliwiając im skupienie się na generowaniu dochodów i pomaganiu BHF finansuje badania nad chorobami serca i układu krążenia.
Korzyść:
W sklepach i sklepach British Heart Foundation panuje duży ruch, dlatego ważne jest, abyśmy dysponowali systemami, które pozwolą naszym zespołom pracować tak efektywnie, jak to tylko możliwe. Orridge utrzymuje integralność dokumentacji magazynowej, co znacznie poprawia produktywność naszego zespołu w hali produkcyjnej. Dzięki temu mogą skoncentrować się na zbieraniu pieniędzy, aby pomóc BHF w finansowaniu ważnych badań nad chorobami serca i układu krążenia.
„© British Heart Foundation, 2024. Przedrukowano za uprzejmą zgodą British Heart Foundation.”
Inne powiązane studia przypadków
Nasze sektory usług
Inwentaryzacja aptek
Specjalizujemy się we wszystkich obszarach opieki zdrowotnej, począwszy od gabinetów lekarskich, szpitali i innych podmiotów świadczących usługi medyczne.
dowiedź się więcejInwentaryzacja detaliczna
Wykorzystując wymagania dotyczące sprzedaży detalicznej jako podstawę, Orridge wykorzystuje naszą wiedzę operacyjną i techniczną, aby dostarczyć pakiet dostosowany do indywidualnych potrzeb, który przewyższy Twoją początkową wizję.
dowiedź się więcejAudyt łańcucha dostaw
Orridge to wyspecjalizowani dostawcy rozwiązań do zarządzania łańcuchem dostaw i audytu zapasów, pomagający maksymalizować efektywność tych procesów, jednocześnie redukując czas i wydatki.
dowiedź się więcej