CASE STUDY
KOOPERACJA
Sektor rynku : Detaliczny
Zapytaliśmy ich kierownika projektu ds. zmian detalicznych, dostaw i wdrożeń o opinię na temat naszych usług.
„Zespół Orridge jest w stanie zmobilizować swoich audytorów, aby zapewnić dobór docelowej próby i świadczenie usług na najwyższym poziomie. Współpracując z nami i naszymi dostawcami, udało im się zaprojektować i wdrożyć solidną funkcję audytu w ramach czasowych naszego projektu i móc ewoluować wraz ze zmianą naszych wymagań. Dostarczone przez nich dane z audytu zapewniają nam kompleksowy i wnikliwy obraz dokładności dostaw i pozwalają nam skoncentrować naszą energię na rozwiązywaniu problemów związanych z pierwotną przyczyną. Orridge cały czas się z nami kontaktuje i jest w stanie szybko i skutecznie reagować na wyzwania”.
W momencie, gdy wyznaczone dostawy dotrą do sklepu, zespół Orridge zbierze informacje o dostawie od kierowcy i prześle je na naszą zastrzeżoną platformę „Genius”. Elastyczność naszego systemu Genius umożliwiła nam opracowanie specjalnego programu dla spółdzielni, który uwzględnia kontrole dostaw i zapewnia im dane potrzebne do zarządzania kompleksowym procesem „GreenLaning”.
Po przesłaniu szczegółów dostawy od dostawcy przeprowadzamy audyt dostaw fizycznych i sporządzamy raport porównawczy. Wszelkie dostawy krótkie lub nadmierne są zatwierdzane przez kierowcę dostawcy i po uzgodnieniu podpisywane do akceptacji. Przechwycone przez nas dane są wysyłane z powrotem do spółdzielni w celu dalszej analizy i podjęcia działań.
Nasi audytorzy bardzo ciężko pracują, aby mieć pewność, że kierowca dostawy nie będzie obecny dłużej, niż jest to konieczne, a ponieważ audytujemy dostawy tylko w reprezentatywnej próbie sklepów, większość kierowców danego dnia może po prostu wyjść i odjechać.
Korzyści:
- Umożliwia sklepom skupienie się na kluczowych zadaniach stojących przed klientem
- Audyty przeprowadzane przez niezależnych ekspertów Audytorów
- Minimalny wpływ na działalność sklepu lub dostawcy
- Natychmiastowa informacja zwrotna na temat wyników audytu, pozwalająca na podjęcie działań tam, gdzie to możliwe
- Większy nacisk na dokładność dostawców
- Szybkie i skuteczne kanały komunikacji pomiędzy audytorami, The Co-op i ich dostawcami
Nasza rola
Orridge współpracuje z The Co-op od wielu lat, świadcząc usługi inwentaryzacji w całej sieci sklepów. To właśnie ta długoletnia współpraca skłoniła firmę The Coop do nawiązania współpracy z zespołem ds. łańcucha dostaw Orridge, aby pomóc im we wdrożeniu programu „Ekologicznego ruchu”.
Spółdzielnia zdała sobie sprawę, że sklepy zajmowały dużo czasu i wysiłku podczas sprawdzania dostaw od dostawców, którzy dostarczali produkty bezpośrednio do sklepów. Koncepcja Green-Laning została wprowadzona, aby wyeliminować to zadanie, ale wraz z niewielkim niezależnym audytem dostaw tych dostawców, aby zapewnić ich, że dokładność dostaw od dostawców nie ulegnie pogorszeniu.
Inne powiązane studia przypadków
Nasze sektory usług
Inwentaryzacja aptek
Specjalizujemy się we wszystkich obszarach opieki zdrowotnej, począwszy od gabinetów lekarskich, szpitali i innych podmiotów świadczących usługi medyczne.
dowiedź się więcejInwentaryzacja detaliczna
Wykorzystując wymagania dotyczące sprzedaży detalicznej jako podstawę, Orridge wykorzystuje naszą wiedzę operacyjną i techniczną, aby dostarczyć pakiet dostosowany do indywidualnych potrzeb, który przewyższy Twoją początkową wizję.
dowiedź się więcejAudyt łańcucha dostaw
Orridge to wyspecjalizowani dostawcy rozwiązań do zarządzania łańcuchem dostaw i audytu zapasów, pomagający maksymalizować efektywność tych procesów, jednocześnie redukując czas i wydatki.
dowiedź się więcej