Islandia 

Pierwszy sklep Islandii Foods został otwarty w 1970 roku w Shropshire. Obecnie są wyjątkowym brytyjskim sprzedawcą detalicznym żywności posiadającym ponad 900 sklepów w całej Wielkiej Brytanii, kolejnych 40 sklepów własnych lub franczyzowych w całej Europie oraz globalną działalność eksportową.

Tło

Zapytaliśmy islandzkiego menedżera ds. zapobiegania stratom, dlaczego outsourcing się w jego przypadku sprawdza.

Dlaczego Islandia potrzebowała pomocy Orridge’a?

Mamy istniejącego dostawcę, który wykonuje dla nas świetną robotę, ale uważa, że ​​wprowadzenie konkurencji byłoby zdrowym rozwiązaniem.

Po rozważeniu przypływów i odpływów w biznesie związanych z pewnymi inicjatywami, uznałem, że to właściwy czas na zatrudnienie dodatkowej firmy zajmującej się inwentaryzacją w celu dalszego ulepszania i ulepszania naszego portfolio zliczania. Współpracując wcześniej z Orridge, zaczęliśmy wspólnie z nimi zgłębiać ten temat.

Korzyści

Wpływ handlu elektronicznego i wyzwania stojące przed modelem pracy sprawiły, że liczenie zewnętrzne stało się kluczową częścią naszego procesu inwentaryzacji.

Mamy wiele sklepów działających z dłuższym czasem handlu. Głównymi korzyściami wynikającymi z outsourcingu jest lepsza równowaga między pracą a życiem prywatnym dla kierowników naszych sklepów. Zliczanie wszystkich komór za jednym razem pozwala uzyskać przejrzysty widok zliczeń i zwiększyć dokładność inwentaryzacji w momencie liczenia z udziałem niezależnego specjalisty.

"Orridge znakomicie potrafiliśmy poświęcić czas na zrozumienie naszej działalności i dostosować się do złożoności naszej działalności. Responsywne zarządzanie kontem zwiększa zaufanie w relacjach i nie możemy się doczekać zacieśnienia relacji w nadchodzących latach”.