5 korzyści płynących z praktykowania przyjmowania w dobrej wierze

Jednym z głównych wyzwań w zarządzaniu łańcuchem dostaw w handlu detalicznym jest uważna kontrola przychodzących dostaw. Proces weryfikacji może być pracochłonny i czasochłonny, dlatego warto rozważyć wdrożenie „Odbioru w dobrej wierze” w procesach łańcucha dostaw.

Czym jednak jest odbiór w dobrej wierze (GFR) i w jaki sposób może pomóc Ci w efektywniejszym zarządzaniu przychodzącymi dostawami? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć.

Przyjmowanie w dobrej wierze to proces przyjęcia dostawy bez przechodzenia przez rygorystyczny, kosztowny i często niepotrzebny proces kontroli, będący w przeciwnym razie ustalonym krokiem w zarządzanie łańcuchem dostaw.

Jak sama nazwa wskazuje, akceptujesz dostawę w dobrej wierze, zakładając, że Twój dostawca dostarczył wszystko, czego oczekujesz. Z wyjątkiem konkretnych kontroli próbek, które zostaną pobrane, przeanalizowane i ekstrapolowane na cały okres dostawy, Twoje towary nie będą podlegały rygorystycznym kontrolom i dlatego zostaną natychmiast udostępnione.

Orridge zapewni wysoko wykwalifikowanych audytorów, którzy wdrożą audyt GFR wraz z istniejącymi procedurami w Twoich magazynach, a następnie zapewni Tobie i Twoim dostawcom niezbędne narzędzia i wiedzę, aby kontynuować proces.

Czy Twoje dostawy często są pilne? Czy musisz od razu zacząć korzystać ze swoich zapasów? Wdrożenie GFR oznacza, że ​​Twoje zapasy będą dostępne niemal natychmiast, co pozwoli na szybką realizację i obróbkę towaru.

Dla supermarketów i detaliści z głównych ulic, dostawy często zależą od czasu i zawierają kluczowe elementy, które są potrzebne do niemal natychmiastowej wysyłki. Jeśli następnie spędzasz godziny na rozpakowywaniu każdej dostawy, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku.

Przeprowadzanie szczegółowej kontroli dostawy jest procesem czasochłonnym i często zajmuje kilka cennych godzin czasu Twojego personelu. W przypadku szczególnie dużych dostaw może nawet pracować wielu pracowników, co uniemożliwia im wykonywanie innych, ważniejszych obowiązków w Twojej placówce.

Wdrożenie funkcji odbioru w dobrej wierze umożliwia proste i szybkie zorganizowanie przesyłki bez straty czasu na przeglądanie jej zawartości. Oznacza to, że Twoi pracownicy mogą skupić się na innych obowiązkach i mogą pomóc Ci łatwiej przydzielić ich tam, gdzie są potrzebni, a nawet pozwolić Ci zmniejszyć liczbę pracowników w przypadku dużych dni dostaw.

Proces sprawdzania wybranych próbek jest szybki i łatwy przy użyciu sprzętu do inwentaryzacji Orridge, który zapewnia szybkie i łatwe dane dotyczące dostawy w czasie rzeczywistym. Ten proces może pomóc Ci drastycznie skrócić czas rozpatrywania roszczeń, ponieważ nasze dane są niezawodne i solidne.

W przypadku jakichkolwiek roszczeń lub pytań nasze procesy GFR zapewniają szybkie i łatwe rozwiązania, dzięki którym możesz szybko wrócić na właściwe tory.

Kolejną kluczową korzyścią dla GFR jest to, że możesz znacznie poprawić relacje z dostawcami, zmniejszając swoje roszczenia i poprawiając efektywność przyjmowania dostaw.

Twoi dostawcy będą mogli wysłać swoich kierowców, aby po prostu zostawili dostawę, a następnie wrócili prosto na drogę, poprawiając efektywność transportu i skracając czas oczekiwania na analizę całych przesyłek.

Długoterminowe przyjęcie GFR może pomóc w ułatwieniu dobrej komunikacji i budowaniu zaufania między Tobą a Twoimi dostawcami.

GFR jest procesem prostym w wykonaniu i łatwym do skonfigurowania w Twojej firmie, w Twoich obiektach. Orridge może dyrygować audyt procedur inwentaryzacji i dowiedz się dokładnie, jak podchodzisz do zarządzania logistyką i jakie produkty otrzymujesz.

Po ustaleniu nowego procesu z dostawcami udostępnimy specjalistyczny zespół wysoko wykwalifikowanych audytorów do przeprowadzenia kontroli wyrywkowych.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem GFR w swoich obiektach i obniżeniem kosztów zarządzania łańcuchem dostaw? Skontaktuj się z Orridge już dziś! Wyślij e-mail do biura na adres kontakt@orridge.co.uk lub zadzwoń do jednego z naszych przyjaznych pracowników pod numer 01279 775600, aby porozmawiać z ekspertem.