Optymalizacja łańcucha dostaw

Orridge to wyspecjalizowani dostawcy rozwiązań do zarządzania łańcuchem dostaw i audytu zapasów, pomagający maksymalizować efektywność tych procesów, jednocześnie redukując czas i wydatki.

ciąg(15) „rgba(0,3,119,0)”

Posiadanie efektywnego sposobu zarządzania zapasami w łańcuchu dostaw ma wiele korzyści zarówno dla dostawcy, jak i klienta. Oszczędzaj czas, minimalizuj nakłady administracyjne i redukuj koszty.

Jedź i upuść

Dostawy realizowane są znacznie szybciej, ponieważ nie ma konieczności każdorazowego przeliczania zapasów, co pozwala zaoszczędzić czas i umożliwić kierowcom dalszą dystrybucję towaru.

Popraw dokładność zamówień i kompletacji

Zespół audytorów Orridge zagwarantuje, że wybierane produkty dokładnie odpowiadają wymaganiom Twoich sklepów.

Redukcja roszczeń nawet o 90%

Popraw dokładność audytów zapasów i procesów logistycznych, współpracując z szybkimi, niezawodnymi i dokładnymi zespołami w Orridge.

Obniżone koszty pracy

Korzystając z naszych rozwiązań logistycznych, możesz drastycznie skrócić czas administrowania personelem, pozwalając mu skupić się na ważniejszych zadaniach.

Buduj przejrzyste i godne zaufania relacje

Wzmocnij swoje relacje zarówno z dostawcami, jak i klientami, zwiększając niezawodność oraz poprawiając efektywność płatności i fakturowania.

Użyj jako dodatkowej usługi do sprzedaży klientom

Nasze rozwiązania mogą posłużyć jako atut sprzedażowy potencjalnym klientom, gdyż efektywność naszych usług będzie postrzegana jako atrakcyjna perspektywa.

Orridge

Poznaj nasz zespół

Lorna Catt

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

Antoniego Powella

Menedżer ds. operacji łańcucha dostaw

Allison Wesley

Dyrektor ds. rozwoju biznesu w zakresie łańcucha dostaw

Matta Benwella

Krajowy kierownik sprzedaży ds. usług łańcucha dostaw

Phil Wilson

Kierownik Działu Usług Łańcucha Dostaw

Współpracujemy z długą listą największych firm w Europie, zapewniając szereg usług wspierających ich potrzeby w zakresie inwentaryzacji i logistyki!

Łańcuch dostaw

Kontrola dokładności dostaw kawy przy High Street

Sieć kawiarni przy głównych ulicach odnotowała wysoki poziom niedoborów w dostawach (a czasami nadmiernych dostaw) od jednego ze swoich kluczowych dostawców. Jako firma specjalizująca się w ocenie pierwotnych przyczyn tych problemów, firma Orridge Supply Chain Services została poproszona o przeprowadzenie kontroli dokładności dostaw w celu oceny spornych roszczeń.

Łańcuch dostaw

Studium przypadku zarządzania magazynem sportów motorowych

Znany zespół sportów motorowych stanął przed poważnymi wyzwaniami w swoim magazynie/magazynu z powodu nieefektywnego systemu zarządzania magazynem (WMS). Do wsparcia zespołu w śledzeniu części samochodowych z toru wyścigowego do magazynu zaangażowano firmę Orridge Supply Chain Services.

Łańcuch dostaw

Wilko

Wilko to dostawca 23,000 370 wysokiej jakości markowych i niedrogich produktów marki własnej, posiadający sieć ponad 4 sklepów, obsługujących tygodniowo ponad XNUMX miliony klientów.

Inwentaryzator z Orridge skanujący zapasy
Łańcuch dostaw

Jeden przystanek

One Stop ma ponad 950 lokalnych sklepów w całej Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 10,600 2003 osób. Od XNUMX roku One Stop jest spółką zależną Tesco.

Łańcuch dostaw

Sprzedawca przy High Street

Duży sprzedawca detaliczny zwrócił się do Orridge Supply Chain Services z problemem niejasności co do tego, gdzie i w jakim stopniu występują niedokładności stanów magazynowych w jego łańcuchu dostaw. W całej ich firmie istniały wyraźne różnice poglądów na temat skali ich niedokładności, a także jej źródła. Najważniejsze było to, że ich dostępność na półce była ograniczona.

Łańcuch dostaw

OZE

Specjalistyczna firma inżynieryjna zajmująca się komponentami energii odnawialnej szukała pełnej inwentaryzacji swojego portfolio produktów. Firma stale poszerza swoją ofertę dla klientów i potrzebuje aktualnej informacji o wszystkim, co aktualnie znajduje się w jej magazynie.

NASI KLIENCI

Zobacz naszą pracę w praktyce – Orridge może poszczycić się sukcesami w wielu brytyjskich firmach.

Co zyskam korzystając z Waszych usług?

Orridge opracowało własny, wewnętrzny system, który można łatwo dostosować do potrzeb naszych klientów. Współpracujemy z naszymi klientami w celu opracowania raportów i plików danych dostosowanych do indywidualnych potrzeb, dzięki czemu informacje są dostępne na czas. Nasz wyspecjalizowany zespół ds. łańcucha dostaw ma wieloletnie doświadczenie w pracy w magazynach i będzie wspierać Cię w zapewnieniu odpowiedniego rozwiązania dla Twojej firmy.

Kim są rozwiązania Orridge dotyczące łańcucha dostaw?

Orridge Supply Chain Solutions jest częścią Orridge & Co, jednej z największych w Europie firm zajmujących się inwentaryzacją. Specjalizując się w usługach zarządzania zapasami magazynowymi, jesteśmy w czołówce innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na pełen zakres potrzeb w zakresie zarządzania zapasami.

Jakie usługi świadczysz?

Specjalizujemy się w magazynach usługi zarządzania zapasami,szczególnie w branży retail, ale mamy także doświadczenie we współpracy z klientami z branży produkcyjnej i technologicznej. Nasze podstawowe usługi to Dokładność wybierania, Audyty odbioru w dobrej wierze, Liczenie PI i Trwa akcja „od ściany do ściany”..

Skąd mam wiedzieć, że Twoje usługi będą dla mnie skuteczne?

Rozumiemy, że każdy klient prowadzi inną działalność i może mieć inne potrzeby, dlatego dbamy o to, aby dostosować wszystkie nasze rozwiązania do każdego klienta – nasz zespół ekspertów opracuje rozwiązanie w oparciu o Twoje specyficzne wymagania.

Czym są audyty odbioru w dobrej wierze (GFR)?

Jednym ze sposobów, w jaki sprzedawcy detaliczni mogą zaoszczędzić czas, pieniądze, administrację i zasoby, jest umożliwienie dostawcom dostarczania zapasów do sklepów lub magazynów w dobrej wierze (bez ręcznego sprawdzania wszystkich dostaw przychodzących). Aby zapewnić dokładność zapasów, przeprowadza się audyty próbek i oblicza się dokładność.

Liczba ta służy do pomiaru wyników dostawcy i pobierane są od niego odpowiednie opłaty – zwykle: obniżenie całej opłaty o procent niedokładności (obniżka ceny w zależności od stopnia niedokładności). Przykładowo obniżka wartości faktury o 5% przy osiągnięciu jedynie 95% dokładności.

Co to jest dokładność kompletacji?

Jest to usługa, która pomaga nam określić poziom dokładności otrzymywanych dostaw. Korzyści z tego pozwalają naszym Klientom wskazać obszary ich działalności, które nie spełniają wymaganego standardu. Dokładność, którą dostarczamy, może również pomóc w przypisaniu właściwych opłat do właściwego miejsca, niezależnie od tego, czy będzie to jednostka wewnętrzna, czy też dostawca.

Zapisz się do naszego biuletynu

Jeśli szukasz Powiadomień o ofertach pracy, nie korzystaj z tego formularza, kliknij tutaj rejestrować.

Skontaktuj Się z Nami