Odbiór w dobrej wierze (GFR)
Rewolucja w procesie odprawy dostaw, oszczędzając Tobie i Twoim dostawcom znaczną ilość czasu i pieniędzy
Podstawa odbioru w dobrej wierze (GFR)
Czy Twoi pracownicy spędzają co tydzień wiele godzin na sprawdzaniu dostaw dostawców, które prawie zawsze są prawidłowe?
Czasami może się to wydawać zupełnie niepotrzebnym zadaniem, zwłaszcza jeśli pracujesz w środowisku z kilkoma dostawami tygodniowo, a nawet dziennie – właśnie tym zajmuje się GFR. Obejrzyj naszą szybką i łatwą animację, aby dokładnie pokazać, jak to działa!
Jak to działa?
Twoje dostawy będą sprawdzane kilka razy w całym łańcuchu dostaw, a kiedy przybędą do tego Twoi pracownicy, może się to wydawać kosztownym i niepotrzebnym zadaniem. Czasem zdarzy się, że trafisz na dostawę, która nie będzie do końca odpowiadała Twoim oczekiwaniom, ale wtedy Twoim zadaniem będzie skontaktowanie się z dostawcą, ustalenie osobnego terminu dostawy lub zmiana uzgodnionej płatności.
Te próbki kontrolne są następnie ekstrapolowane, aby uzyskać ogólny wgląd w pełną dostawę. GFR nie polega na całkowitym zatrzymaniu procesu sprawdzania lub usunięciu ustalonych konwencji. Chodzi o poprawę wydajności i ograniczenie wydatków, dzięki czemu możesz skupić się na ważniejszych aspektach swojej działalności, a dostawy będą realizowane bez żadnych problemów.
GFR został zaprojektowany tak, aby wyeliminować potrzebę tego procesu, oszczędzając zarówno Ciebie, jak i Twojego dostawcę cennego czasu i pieniędzy, poprzez otrzymanie zapasów bez dokładnej kontroli. Choć może się to wydawać dziwnym procesem, nasi wysoko wyszkoleni audytorzy przeprowadzą przykładowe kontrole dostaw i zapewnią Tobie i Twoim dostawcom narzędzia potrzebne do kontynuowania procesu.
Orridge może zapewnić Ci wsparcie, które pomoże Ci przejść przez proces konfiguracji, w tym może obejmować zaangażowanie dostawców, analizę uzasadnienia biznesowego i wsparcie na miejscu.
Inne powiązane usługi
Działając na terenie Wielkiej Brytanii i Europy kontynentalnej, zapewniamy dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania w zakresie inwentaryzacji i łańcucha dostaw, w tym audyty kluczowych linii, odbiór w dobrej wierze i dostępność na półce, dla szeregu kluczowych sektorów rynku.
Inwentaryzacja wieczysta
Orridge rozumie, że inwentaryzacja magazynu nie zawsze jest możliwa ze względu na wielkość, skalę i złożoność magazynu.
dowiedź się więcejWybierz audyty dokładności
Niezbędne rozwiązanie zapewniające pewność dokładności dostaw z magazynu do użytkownika końcowego.
dowiedź się więcejInwentaryzacja magazynu
Orridge rozumie, że centra magazynowania i dystrybucji to inna propozycja niż liczenie w sklepach, dlatego zapewniamy specjalistyczne zespoły, które ułatwiają terminowe i kompletne audyty.
dowiedź się więcejBezpośrednio do sklepu
Orridge oferuje usługę umożliwiającą rutynową kontrolę dostaw od dostawcy do sklepu. Wprowadź to, wyeliminuj sprawdzanie dostaw w sklepie i zamiast tego przyjmuj je w „dobrej wierze”.
dowiedź się więcejKorzyści
Odbieranie w dobrej wierze może pomóc Ci zaoszczędzić czas, zminimalizować nakłady administracyjne i obniżyć koszty.
Zobacz, dlaczego powinieneś zintegrować zasady przyjmowania w dobrej wierze w swojej firmie.
Popraw dokładność zamówień i kompletacji
Zespół audytorów Orridge zagwarantuje, że wybierane produkty dokładnie odpowiadają wymaganiom Twoich sklepów.
Redukcja roszczeń nawet o 90%
Popraw dokładność audytów zapasów i procesów logistycznych, współpracując z szybkimi, niezawodnymi i dokładnymi zespołami w Orridge.
Obniżone koszty pracy
Korzystając z naszych rozwiązań logistycznych, możesz drastycznie skrócić czas administrowania personelem, pozwalając mu skupić się na ważniejszych zadaniach.
Buduj przejrzyste i godne zaufania relacje
Wzmocnij swoje relacje zarówno z dostawcami, jak i klientami, zwiększając niezawodność oraz poprawiając efektywność płatności i fakturowania.
PODCAST RYZYKO DETALICZNE
KLUCZOWE KORZYŚCI ODBIORU W DOBREJ WIARY DLA DOSTAWCÓW I SPRZEDAWCÓW DETALICZNYCH
Orridge przoduje w opracowywaniu koncepcji i dostarczaniu rozwiązań audytowych GFR. Posłuchaj podcastu na Vimeo poniżej:
Nasze realizacje
Zobacz nasze udokumentowane osiągnięcia
Współpracujemy z długą listą największych firm w Europie, zapewniając szereg usług wspierających ich potrzeby w zakresie inwentaryzacji i logistyki!
O NAS
Liama Wagstaffa
Kierownik ds. operacji serwisowych
Aleksander George Płaca
Dyrektor zarządzający
Paul Walker
Audytor
NASI KLIENCI
Zobacz naszą pracę w praktyce – Orridge może poszczycić się sukcesami w wielu brytyjskich firmach.
Często Zadawane Pytania
Co zyskam korzystając z Waszych usług?
Orridge opracowało własny, wewnętrzny system, który można łatwo dostosować do potrzeb naszych klientów. Współpracujemy z naszymi klientami w celu opracowania raportów i plików danych dostosowanych do indywidualnych potrzeb, dzięki czemu informacje są dostępne na czas. Nasz wyspecjalizowany zespół ds. łańcucha dostaw ma wieloletnie doświadczenie w pracy w magazynach i będzie wspierać Cię w zapewnieniu odpowiedniego rozwiązania dla Twojej firmy.
Kim są rozwiązania Orridge dotyczące łańcucha dostaw?
Orridge Supply Chain Solutions jest częścią Orridge & Co, jednej z największych w Europie firm zajmujących się inwentaryzacją. Specjalizując się w usługach zarządzania zapasami magazynowymi, jesteśmy w czołówce innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na pełen zakres potrzeb w zakresie zarządzania zapasami.
Jakie usługi świadczysz?
Specjalizujemy się w magazynach usługi zarządzania zapasami,szczególnie w branży retail, ale mamy także doświadczenie we współpracy z klientami z branży produkcyjnej i technologicznej. Nasze podstawowe usługi to Dokładność wybierania, Audyty odbioru w dobrej wierze, Liczenie PI i Trwa akcja „od ściany do ściany”..
Skąd mam wiedzieć, że Twoje usługi będą dla mnie skuteczne?
Rozumiemy, że każdy klient prowadzi inną działalność i może mieć inne potrzeby, dlatego dbamy o to, aby dostosować wszystkie nasze rozwiązania do każdego klienta – nasz zespół ekspertów opracuje rozwiązanie w oparciu o Twoje specyficzne wymagania.
Czym są audyty odbioru w dobrej wierze (GFR)?
Jednym ze sposobów, w jaki sprzedawcy detaliczni mogą zaoszczędzić czas, pieniądze, administrację i zasoby, jest umożliwienie dostawcom dostarczania zapasów do sklepów lub magazynów w dobrej wierze (bez ręcznego sprawdzania wszystkich dostaw przychodzących). Aby zapewnić dokładność zapasów, przeprowadza się audyty próbek i oblicza się dokładność.
Liczba ta służy do pomiaru wyników dostawcy i pobierane są od niego odpowiednie opłaty – zwykle: obniżenie całej opłaty o procent niedokładności (obniżka ceny w zależności od stopnia niedokładności). Przykładowo obniżka wartości faktury o 5% przy osiągnięciu jedynie 95% dokładności.
Co to jest dokładność kompletacji?
Jest to usługa, która pomaga nam określić poziom dokładności otrzymywanych dostaw. Korzyści z tego pozwalają naszym Klientom wskazać obszary ich działalności, które nie spełniają wymaganego standardu. Dokładność, którą dostarczamy, może również pomóc w przypisaniu właściwych opłat do właściwego miejsca, niezależnie od tego, czy będzie to jednostka wewnętrzna, czy też dostawca.
Zapisz się do naszego biuletynu
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać ekskluzywne informacje branżowe, aktualizacje i oferty specjalne prosto do swojej skrzynki odbiorczej.
[contact-form-7 id=”b63d7ce” title=”Newsletter”]
Kontakt
Czy jesteś zainteresowany zatrudnieniem Orridge jako inwentarza lub współpracą z istniejącymi operacjami logistycznymi? Wypełnij poniższy formularz, a członek naszego zespołu skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!