Czy w niedoskonałym świecie możliwa jest doskonała inwentaryzacja?
9 lipca 2024 r.Forum dokładności zapasów 2024 – drugie forum dokładności plików giełdowych firmy Orridge szczegółowo omawia wszystko, od…
Czytaj więcejDzielące, wywołujące nerwy i gdziekolwiek spojrzymy – zbliżają się wybory powszechne w Wielkiej Brytanii. Czy nie byłoby o wiele łatwiej, gdybyś mógł zaufać neutralnej stronie trzeciej, która po prostu zrobiłaby wszystko, co w jej mocy, dla wszystkich zaangażowanych osób?
Dzięki usłudze Good Faith Receiving (GFR) firmy Orridge możesz dokładnie to zrobić dla swojego łańcucha dostaw. Czym jednak jest GFR, jak działa i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie? Przeczytaj nasz blog, aby się dowiedzieć!
W zakresie rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw GFR jest nowoczesną alternatywą, w której priorytetem jest efektywność.
Opracowany w branży detalicznej, ale mający zastosowanie w każdym łańcuchu dostaw, Przyjmowanie w dobrej wierze eliminuje potrzebę każdorazowej czasochłonnej i złożonej kontroli, zwłaszcza, że wiadomo, że i tak zostałaby ona przeprowadzona wcześniej.
Centralnym elementem koncepcji GFR jest, jak sugeruje tytuł, „dobra wiara”. Pomysł jest taki, że akceptujesz dostawy od swoich dostawców bez konieczności sprawdzania całej dostawy, mając pewność, że wykonali swoją pracę zgodnie z oczekiwaniami i zamiast tego polegając na niezależnym magazynierze Orridge, który sprawdzi małą próbkę dostawy.
Dane z tej kontroli są następnie ekstrapolowane na całą dostawę, co pozwala na dokładne oszacowanie tego, co powinno dotrzeć. Oszczędza to czas, obniża koszty i poprawia ogólną wydajność magazynu.
W swej istocie Odbiór w dobrej wierze jest łatwą do wdrożenia strategią zaprojektowaną, aby zaoszczędzić czas i pieniądze Twojej firmy w ramach operacji logistycznych.
Dzieje się tak dlatego, że zobowiązuje się do umożliwienia szybszego przepływu łańcucha dostaw i bardziej efektywnej alokacji zasobów magazynowych i kadrowych. Pomaga to poprawić dostępność na półkach, zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty pracy.
Może nawet pomóc w rozwinięciu bardziej pozytywnych relacji z dostawcami, ponieważ ich kierowcy mogą po prostu zostawić Twoje towary i odjechać, a Ty możesz poprawić efektywność płatności i fakturowania!
GFR nie polega na całkowitym usunięciu procesu sprawdzania lub zmianie ustalonych konwencji, jest po prostu bardziej efektywną alternatywą.
Zastanów się, ile czasu twoi pracownicy spędzili w przeszłości na sprawdzaniu dostaw, aby były dokładnie takie, jak oczekiwałeś. GFR może wydawać się dziwnym procesem, ale wysoko wyszkoleni audytorzy przeprowadzający kontrole zidentyfikują wszelkie dostawy, które są wyraźnie nieprawidłowe i są w pełni zgodne z Kodeksem postępowania w zakresie dostaw artykułów spożywczych.
Decydując się na wdrożenie GFR, Twoja firma otrzyma pełne wsparcie zespołu Orridge wraz z usługą dostosowaną do Twojej branży i konkretnych potrzeb. Nie musisz nawet pracować w sektorze detalicznym, aby czerpać korzyści z GFR!
Nasz zespół będzie asystował przez cały proces konfiguracji, a następnie zapewni narzędzia i personel potrzebny do kontynuowania procesu. Może to obejmować zaangażowanie dostawców, analizę uzasadnienia biznesowego lub wsparcie na miejscu, a także inne nasze usługi, których możesz potrzebować.
Nasze podejście do GFR jest podejściem neutralnej strony trzeciej. Naszym celem jest robić to, co najlepsze zarówno dla sklepu, jak i dostawcy, pomagając usprawnić komunikację między nimi i zapewniając szybkie rozwiązania, korzystne dla wszystkich zaangażowanych.
Orridge może zapewnić Ci wsparcie w zakresie całej logistyki i magazynowania ciągłe kontrole zapasów, inwentaryzacje od ściany do ściany, audyty głównych linii aby zapewnić optymalną dokładność i wydajność.
Czy sądzisz, że odbiór w dobrej wierze może być przyszłością Twojego łańcucha dostaw, a może chcesz uzyskać więcej informacji bez żadnych zobowiązań? Już dziś skontaktuj się z zespołem Orridge Supply Chain Solutions.
Nasi eksperci będą w stanie zapewnić neutralne porady i wsparcie dotyczące GFR i szerszych operacji logistycznych, wystarczy, że się z nimi skontaktujesz.
Zadzwoń do biura 01279 775 600 lub e-mail sales@orridge.co.uk a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!
Działając na terenie Wielkiej Brytanii i Europy kontynentalnej, zapewniamy dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania w zakresie inwentaryzacji i łańcucha dostaw, w tym audyty kluczowych linii, odbiór w dobrej wierze i dostępność na półce, dla szeregu kluczowych sektorów rynku.
Specjalizujemy się we wszystkich obszarach opieki zdrowotnej, począwszy od gabinetów lekarskich, szpitali i innych podmiotów świadczących usługi medyczne.
dowiedź się więcejWykorzystując wymagania dotyczące sprzedaży detalicznej jako podstawę, Orridge wykorzystuje naszą wiedzę operacyjną i techniczną, aby dostarczyć pakiet dostosowany do indywidualnych potrzeb, który przewyższy Twoją początkową wizję.
dowiedź się więcejOrridge to wyspecjalizowani dostawcy rozwiązań do zarządzania łańcuchem dostaw i audytu zapasów, pomagający maksymalizować efektywność tych procesów, jednocześnie redukując czas i wydatki.
dowiedź się więcej